Grön Jul och rabatt för medlemmar på Little Peace Yoga i Råsunda

Snart är det jul och Naturskyddsföreningen Solna-Sundbyberg vill påminna om riksföreningens 10 tips om hur det går att fira en grön jul. Om du dessutom vill stödja hela Naturskyddsföreningens arbete kan du skänka oss en gåva och få ett julgåvokort som du också kan ge bort.

Och istället för prylar kan du också sprida glädje och värme med presenter som är ”mjuka för planeten”. Vi kan exempelvis tipsa om yogastudion Little Peace Yoga i Råsunda som erbjuder alla medlemmar i Naturskyddsföreningen Solna-Sundbyberg 10% rabatt på valfritt yogakort.

Så här skriver företaget:

”På Little Peace finns 12 av landets bästa lärare och ca 15 klasser i veckan. Du kan gå på allt från svettig Vinyasa till ledd meditation. Ditt kort ligger i studion och du behöver inte förbaka din klass, bara kom.

Vi strävar efter att sprida yogan och yogafilosofin på ett så enkelt och inkluderande sätt som möjligt. Vi har klasser som passar alla och du kan börja hos oss oavsett vilken tidigare erfarenhet du har.

Vi har också fina presentkort om du vill ge bort en delsumma ellerett yogakort i present.

Välkomna!”